pondělí 7. července 2014

Unread Books

Před nějakou dobou jsem viděl na videu jednoho zahraničního booktubera, jak z knihovny vyskládal všechny nepřečtené knihy. Nadchlo mě to a chtěl jsem to vyzkoušet taky, protože mě zajímalo, jak velká bude ta moje knižní hromada :D No, a nedávno jsem přestavoval knihovnu, takže jsem nemeškal a všechno si zdokumentoval :D Tady jsou mé nepřečtené knihy



Je jich okolo osmdesáti, ale není to konečné číslo, protože mám ještě druhou knihovnu a spoustu e-knih...

A takhle vypadá má knihovna s přečtenými knihami. Vážně tak málo? :D Na svou obhajobu musím uvést, že jsem svého času chodil hodně do městské knihovny a tak :D Takže nejsem zase takový barbar :P


 Nějak jsem si na New Order ještě nezvykl. Vždycky mi to chvíli trvá... A navíc to stejně za měsíc celé znovu přestavím! :D A co vy? Taky vám chvíli trvá, než si zvyknete? A kolik nepřečtených knih máte? Piště do komentářů, rád si to přečtu :P


12 komentářů:

  1. Tak to teda máš co dělat. :D :) Je to velká hromada, ale u mě by to vypadalo stejně možná hůř. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příští dva roky se nebudu nudit :D

      Vymazat
    2. To je dobře. :D Stejně si knihy budeš kupovat dále a z dvou let bude deset. :D
      Myslím, že takovej je každej knihomol. :D

      Vymazat
  2. Tak do toho se možná taky pustím a uvidím, jak to dopadne (i když vím, že špatně :-D)

    OdpovědětVymazat
  3. a to já si říkala že jen jááá jich má tolik nepřečtených :D vítej v klubu :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Naštěstí si už nekupuju další knihy :) To bych se z toho nevyhrabal nikdy :D

      Vymazat
  4. Chystám se na podobný článek, až mi přivezou novou knihovnu. Jsem zvědavá ke kolika knihám se dopracuji, ale myslím, že k těm sedmdesáti určitě. Nejspíš jich bude víc, protože při posledním velkém úklidu knihovny jsem našla knihy, o kterých jsem vůbec netušila, že je mám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se pak na to podívám :P Jak jsi nemohla tušit, jaké knihy v knihovně máš? :D Já když tam nějakou dám, tak na ni už nikdy nezapomenu :D

      Vymazat
  5. Já svoje nepřečtené knihy raději ani nebudu počítat! 8-) Spočítala jsem jenom první polici, na které mám 23 knih a z toho jich mám jen 9 přečtených a 14 jsem ještě nečetla. Po tomto výsledku mě opustila odvaha počítat dál. :-)
    Jednou za čas knihovnu taky přerovnávám a pak se kochám výhledem na knihy, na které jsem předtím třeba výhled neměla, protože byly v nižších policích.

    OdpovědětVymazat