středa 9. července 2014

První měsíc v síti :D

Hm, uhodnete, co je dneska za den? Jistěže, středa, devátého července... A to znamená první měsíc fungování tohohle blogu! Já vím, že měsíc není nic moc, ale pro mě je to důvod k radosti :) Takové malé, osobní výročí. Dnešní článek tedy bude o mých začátcích, a aby to nebylo jen takové tlachání o ničem, přidám sem i pár fotek. A hned ta první zachycuje mou ,,knihovnu,, v prvopočátcích :D


Dělat knižní videa jsem chtěl už cca před rokem, nicméně jsem od toho tenkrát upustil, a věnoval se něčemu jinému. Po nějaké době jsem ale zase dostal to nutkání něco natočit. A tak jsem se do toho pustil naplno! :D
Ono to natáčení videí vypadá tak jednoduše: člověk si prostě stoupne (sedne, lehne) před objektiv a mluví a mluví... To bude hračka, říkal jsem si. Od pravdy jsem nikdy nebyl dál :D Když si vzpomenu, kolikrát jsem videa přetáčel, kolikrát jsem se navztekal a zapřísáhl, že už natáčet nebudu, protože to není nic pro mě... :D

jedna z dávných recenzí, aneb trable s Hobitem :P

Mým problémem je totiž to, že když něco dělám, musí to být dokonalé, nebo by se to dokonalosti mělo aspoň blížit. A to ta videa plná přeřeků, němých pauz a zdlouhavých ehm mezi větami rozhodně nebyla.
Musel jsem si teda sednout a sám se sebou si náležitě promluvit. A tehdy padla ta kouzelná formulka: Ser na dokonalost a dělej to tak, aby tě to bavilo! Tenhle způsob se mi vážně osvědčil :D I když je teda pravda, že při recenzování vždycky zapomenu na polovinu věcí, co chci říct :D

Psané recenze a články jsou oproti videím procházka růžovým sadem. A vzhledem k tomu, že se psaní už pár let věnuju, jde mi to tak nějak samo :P Ještě jedna malá zajímavost na závěr - všechno píšu na starém psacím stroji. Miluju ten rachot rychlého psaní :D

když si někdo myslí, že natáčí, a přitom se fotí... :D

Úplným závěrem jsem vám všem chtěl poděkovat za vaši přízeň, a za to, že sledujete můj blog a videa :) Vůbec mě ani ve snu nenapadlo, že po měsíci budu mít tolik čtenářů a odběratelů, a všechno tohle... No prostě paráda!!! :D Díky, díky všem :P

A aby to nebylo jenom o mně, jaké byly vaše začátky? Spousta z vás natáčí videa, nebo má alespoň blog, takže určitě budete mít taky nějaké ,,veselé historky z natáčení,, :D Sem s nimi, těším se :)

6 komentářů:

  1. Začátky jsou nejhorší asi pro každého. Já jsem na začátcích nedokázala napsat skoro ano článek, jelikož jsem neuměla s bloggerem zacházet. :D Postupem času jsem se to naučila a z článků, které měly 4 věty se staly odstavce. :D
    S natáčením to bylo celkem těžší. Přemýšlela jsem o tom docela dlouho, než jsem se odhodlala, ale stejně jsem pak pár videí natočila, které jsem ani nezveřejnila. Přeřeky nesnáším. :D Párkrát se mi stalo, že jsem musela skoro na konci video vypnout a točit znovu, protože jsem řekla nějakou kravinu, nebo mi například do pokoje vlezla sestra. Natáčení není jednoduché, protože člověk si naplánuje, co bude říkat a tak podobně a potom před kamerou čučí, jako pako. :D

    Jinak ti gratuluji k prvnímu měsíci blogování a přeji ti co nejvíce čtenářů a odběratelů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky nejdřív natočila asi 50 videí než jsem si prostě řekla, že to holt zatím nebude vypadat tak, jak jsem si vysnila, ale hlavní je, že mě to baví. :-)

    A ta fotka, když myslíš, že natáčíš je přesná. :D Svých už mám pěknou sbírku :D

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji k vyrociii :3 ja sice nedelam videa, ne ze nechci proste nemam cim aby to za neco stalo ale kdyz sjem chtelo neco natocit zacala jsem bookshelftourem a takhle jsem jich natocila aspon 6 a nikdy je nedala na net :D s blogem jsem aspon mesic travila vymyslenom vzhledu a ted to mam tak, ze kazdou chvilku tam mam neco jinyho protoze me to za chvilku omrziiiiii :P

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za komenty :P Vidím, že v tom ze začátku lítá každý :D

    OdpovědětVymazat
  5. Začátky jsou vždycky těžké, ale Ty jsi na té nejlepší cestě!:)

    OdpovědětVymazat