pondělí 14. července 2014

Knížka jako obrázek, aneb zavádím jakous takous věc s obrázkama :D

Zdravím vás. Dlouho jsem tady nic nenapsal, já vím. A chystám se to v nejbližší době napravit. Do té doby si (doufám) vystačíte s touhle novou rubrikou (nebo jak to nazvat :D). O co teda je? Jednou za čas sem dám nějaký obrázek, a vy mi dolů do komentářů můžete napsat, jakou knihu vám připomíná :) Nevím, jestli tohle už náhodou někdo nedělá... V tom případě prosím za prominutí :P
Samozřejmě vám vždycky napíšu, jakou knihu v tom vidím já :D 
Ale bílou barvou, abych vás náhodou ,,nespojleroval,, :D

Tak jdem na to, hm? První obrázek je následující:


Těžké? Pro mě ani náhodou :D Moje kniha:
Hunger games 3, Peeta, jarní pampeliška, konec celé série... Ach, ach :)

Doufám, že se vám to bude líbit :) Mějte se hezky a užívejte parného léta :)

3 komentáře:

  1. Škoda, že se do toho nikdo nezapojil.. Mohlo by to být zajímavý ty komentáře číst. :D Co kdybys to zkusil ještě jednou? :P Jinak já teda ještě než jsem zapřemýšlela, co by to mohlo připomenout mě, tak jsem si přečetla co jsi napsal ty. No Hunger games jsem samozřejmě taky četla a mrzelo mě, že mě to nenanadlo samotnou, že jsem si musela přečíst co to připomíná tobě. :D
    Jinak chci říct, že jsi mi hrozně sympatickej. Narazila jsem na tebe teď nedávno a projíždím teď celej tvůj blog pozpátku. :D Určitě toč a piš dál, fandím ti. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě v téhle rubrice budu pokračovat :) Nenašel jsem dost inspirativní obrázek, ale už mám pár nápadů :)

      Vymazat
  2. Mi to připomnělo Neználkovy příhody :D

    OdpovědětVymazat