pondělí 7. července 2014

Recenze: Dospěj!, Ben Brooks

Anotace
Kdo říká, že mladým je mládí k ničemu? Jasper má ruce plné práce. Končí střední školu, zkoušky na krku, matka má na něj přehnané nároky, každý týden musí navštěvovat psycholožku (které navíc od A do Z lže), na chatech je to samá prostitutka, na YouTube samé záznamy sebevražd a jeho kámoši se cpou horem dolem drogami a nalévají levným alkoholem… a navíc je jeho otčím nejspíš vrah a holka, co se s ní vyspal (jen jednou a to v totální opilosti), nejspíš čeká mimino... Jak to má asi tak všechno zvládnout?

Hodnocení
Bezkonkurenční kniha! 100%


10 komentářů:

  1. prosím tě, má taky tvá kniha převrácený obal nebo to má jen ta má. Já jsem si jí koupila a nijak zvlášt ji vevnitř nekoumala a když si ji chci přečíst tak najednou čumím jak puk a pod tím klaunovských ksichtem je konec stránky a jeste je to naruby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, ale smál jsem se aspoň deset minut :D :D Ne, fakt tohle je nepříjemné... Moje kniha je v pořádku. Kdyžtak ji zkus vrátit nebo vyměnit. Podle všeho se jedná o vadný výtisk, takže bys s tím neměla mít problém :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Vracet ji nebudu, za par let to bude mit jiste velkou cenu, treba to bude jak u minci ze kdyz je chyba razby za per let se to da strelit za dobry peníz :D

      Vymazat
    4. Tak to Ti budu držet palce :D

      Vymazat
  2. Recenzia ma tak nadchla tak, že som si knihu kúpila a prečítala za jednu cestu vlakom..(sice som vyzerala ako blazon keď som sa smiala) bola dobra, len ma trocha zamrzelo, že hladanie mrtvoli bola okrajová činnosť.
    Potom som si zo zvedavosti pozrela dalšie recenzie, pobavilo mi ako väčšina mala pocit ,že si vela vecí vysmyslel (jediné čo prišlo prehnané mne bolo nadmerné pitie čaju :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem rád, že se Ti kniha líbila :D A ano, tolik čaje, co tam vypili oni, bych já nevypil ani za rok :D

      Vymazat
  3. Ešte sa chcem spýtať čítal si už Tak chladna řeka ? Všimla som si na nejakom inom videu, že ju máš. Mňa tá kniha pekne vytočila...

    OdpovědětVymazat
  4. To mi neříkej ani ze srandy :D Ještě jsem ji nečetl, ale těším se na ni - i když teď mám trochu strach :D Co je na ní tak blbého? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je strašne nudná. 50 stran je tam navyše, a ak sa dočitaš konca tak mna nas*al zaver. Nie že by skončil dako zle, ale je tak neskutočne odflaknutý... škoda tých stromov čo padli za obeť

    OdpovědětVymazat