pondělí 14. července 2014

Recenze: Hra věží, Daniel O´Malley

Hm, tak je to konečně tady :D Samozřejmě jsem zapomněl říct, že Myfanwy má taky schopnosti, kterých hojně užívá :D A když jsem dočítal poslední stránky, bylo mi vážně smutno, že už je konec...

Anotace
"Milá Ty,
tělo, které nosíš, patřívalo mně."
Myfanwy Thomasová se probouzí uprostřed jakéhosi londýnského parku, obklopena mrtvými těly, které mají na rukou gumové rukavice, a nemá ani tušení, kdo je a co tady dělá. Jediným vodítkem je jí dopis, který drží v ruce. Pokud má odhalit svou identitu a zjistit, kdo jí usiluje o život, nezbývá jí než se řídit pokyny, které jí zanechalo její dřívější Já.
Ty ji zavedou do Šachovnicové skupiny, supertajné britské agentury pro boj s nadpřirozenými hrozbami, v níž zastává vysoké postavení věže.
Začíná hra o život, hra, během níž se Myfanwy setká s bytostí ve čtyřech různých tělech, se ženou, která prochází lidskými sny, i s děsivými Roubovači.
To vše a mnohem víc můžete ve svižně a vtipně napsaném literárním debutu Daniela O'Malleye najít i vy.

Hodnocení
100%


1 komentář:

  1. Pěkná recenze. Zrovna si objednávám knihy, tak si rovnou Hru věží přihodím do košíku:) Pokukuju po ní už dlouho a teď ji mají za 52 Kč:)

    OdpovědětVymazat