neděle 9. listopadu 2014

Aktualizace

Po všech strastech a starostech života opět funguju! A protože mám všech těch řádů a pravidel lnou sedlinku, rozhodl jsem se zrušit svůj TBR do konce roku, protože mě to už nebaví! :D Vydržel jsem ale dva měsíce, takže jsem spokojen :)
No a co jsem teda přečetl? Rozečetl jsem Tanatonauty, cestovatele za hranice smrti, ale moc mě to nechytlo. Na tuhle knihu prostě člověk musí mít chuť... A tak jsem se pustil do něčeho svěžejšího - do mé srdcovky Mládí v hajzlu :D Miluju deníky Nicka Twispa a vážně se u nich skvěle bavím (v autobuse jsem se málem zadusil smíchem při scéně s orálním sexem :D). Momentálně mám načatý druhý díl (dohromady jich je šest).


Spolu s tím taky čtu Nejsem sériový vrah. Ze začátku to vypadalo slibně: prostě Dexter v mladším vydání. Ale pak se to vydalo zvláštním směrem, o kterém si nejsem moc jistý, že se mi líbí... Jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne, protože mám doma i druhý díl...


Strážkyně brány (druhý díl Proroctví sester) uzavírá mé rozečtivo na tento týden. Je na čase s touhle sérií pohnout a druhý díl je prý lepší, než ten první, což bych vážně ocenil, protože jednička byla neskutečně... Nudná? Nevím, ale ten konec jsem dočítal vyloženě znechucen...


A to je vše. V budoucnu se chystám opět rozjet rubriku Kniha jako obrázek a taky pracuju na recenzích, které se mi za tu dobu ,,nicnedělání,, pěkně nakupily :D 


2 komentáře:

  1. Do rubriky Kniha jako obrázek se určitě zapojím... :-) Minule jsem to propásla, ale teď si to určitě pohlídám a už se moc těším! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky. Mládí v hajzlu jsem taky četla a je to skvělá série (nevím jestli je to série, ale i tak je to super!) :)

    OdpovědětVymazat